Bakan Uraloğlu’dan Trabzon-Aşkale Yolu Kop Dağı Tüneli şantiyesine ziyaret

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Erzurum'u Bayburt'a bağlayan, Trabzon - Aşkale Yolu Kop Dağı Tüneli şantiyesini ziyaret etti.

GÜNDEM - 08-07-2023 15:00

Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

“Erzurum'u Bayburt'a bağlayan, Trabzon - Aşkale Yolu Kop Dağı Tüneli şantiyesini ziyaret ettik. Çalışmalara ilişkin Erzurum Valimiz Okay Memiş ile beraber arkadaşlarımızdan bilgi aldık. Bu proje, ülkemizin kuzey - güney koridorunda bulanan Trabzon - Erzurum - Bingöl - Diyarbakır aksının önemli bir parçası. Doğu Karadeniz limanlarının; Trabzon, Rize, Artvin ve Güneydoğu ile olan ticaret koridoru bağlantısını sağlayacak. Şantiyelerimizde büyük bir özveriyle çalışan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Çalışanlarımızın emeği ve gayretleriyle ülkemizin ulaşım ağını daha güçlü ve nitelikli kılmaya devam ediyoruz.”

Hibya Haber Ajansı

Günün Diğer Haberleri