Valiliğin sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre, Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş ve İstanbul Valisi Davut Gül, Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifi’nin yeniden ibadete açılmasının yıl dönümünde sabah namazında vatandaşlarla bir araya geldi.
Eş Başkan İnan’dan Öğrencilere Net Mesaj: “Her Çocuk Geleceğimizdir
10:45 - Viranşehir -Wêranşar