Bakan Yerlikaya, Samsun Emniyet Müdürlüğü Şahin görevlisi Yıldırım'ı ağırladı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Samsun Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü’nde Şahin görevlisi Alper Gökhan Yıldırım'ı Bakanlıkta ağırladı.

GÜNDEM - 09-08-2023 15:00

Bakan Yerlikaya'nın yaptığı paylaşım şöyle:

"Tüm Türkiye, onu genç bir motosiklet sürücüsüne baba şefkatiyle yaklaşıp, kaza yapmaması için nasihat verdiği video ile tanımıştı. “Ama ölürsen ne yapacağız yavrum” sözleri hepimizi duygulandırmıştı. Samsun Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü’nde Şahin görevlisi Alper Gökhan Yıldırım kardeşimizi Bakanlığımızda misafir edip, görevinde kullandığı motosikletini yenisiyle değiştirdik. Ülkemizin huzuru ve güvenliği için çalışan her bir personelimiz başımızın tacıdır."

Hibya Haber Ajansı

Günün Diğer Haberleri