Valiliğin sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre, İstanbul Valisi Davut Gül, Sancaktepe'de Muhtarlar ile bir araya geldi. Vali Gül: "Mahalle ölçeğinde tüm muhtarlarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyor, toplantının hayırlı olmasını diliyorum. Sancaktepe’nin bugünü dünden daha iyi ama yarını bugünden çok daha iyi olacak." dedi.
Dostluk Maçında Güneydoğu Masterlar, Edessa Masterlar'ı 3-2 Mağlup Etti
01:26 - SPOR