Bakan Uraloğlu: Türksat 6A'nın 3. ateşleme sürecini de olumlu sonuçlandırdık

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ilk yerli ve milli haberleşme uydusu Türksat 6A'nın 3. ateşleme sürecinin de olumlu sonuçlandığını açıkladı.

GÜNDEM - 14-07-2024 23:08

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ilk yerli ve milli haberleşme uydusu Türksat 6A'nın ateşleme aşamalarının başarılı şekilde devam ettiğini duyurdu.

Uraloğlu, 5 ateşleme aşaması bulunduğunu belirterek "Bugün 7 dakika süren 3. ateşleme sürecini de olumlu sonuçlandırdık. Türksat 6A, tarihi yolculuğunu ve yörüngesine ilerleyişini sürdürüyor" dedi.

Hibya Haber Ajansı

Günün Diğer Haberleri