ANKARA – Türk İnternet Medya Birliği’nin (TİMBİR) 2. Olağan Genel Kurulu Ankara’da yapıldı. Genel kurulda mevcut Genel Başkan Dr. Süleyman Basa, yeniden başkanlığa seçildi.
Toplantıda birliğin yeni dönem yol haritası da belirlenirken, yönetim kuruluna Şanlıurfalı Gazeteci Cengiz Aksan, Hasan Cengiz ve Avukat Cüneyd Altıparmak seçildi.
Genel kurulda ayrıca Şanlıurfa Bölge Başkanlığı görevine Mustafa Arısüt getirildi.