Biriken borcunu ödemediği gerekçesiyle kulübe daha önceden tebligatla uyarıda bulunduğu vurgulayan DEDAŞ görevlileri, ödeme tahsilatı sorunu yüzünden kulübün elektriğini kesmek zorunda olduklarını belirttiler. Bu arada Şanlıurfaspor yöneticileri, konuya ilişkin her hangi bir açıklama yapmadılar.
TİHV ve İHD'den 26 Haziran Mesajı: “İşkencesiz Bir Dünya Mümkün”
13:43 - GÜNCEL