Ev toplantısına katılan başkan adayı Halil YİĞİT- başka partilere oy vermiş herkesten oy istiyoruz bu talanı beraber durduralım dedi.
Ardından SKM toplantısına katılan YİĞİT oradan da seçim bürosuna geçti burada vatandaşları dinleyen başkan adayı 16 yıldır yönettikleri bir şehre daha ne yüzle şunu yapacağız bunu yapacağız diyorlar. Dedi
sonrasında kota aşireti toplantısına katıldı burada bir konuşma yapan YİĞİT bu gün bizim bir oy bile kaybetmeye tahammüllümüz yoktur neden biraz önce saydığımız nedenden dolayı bu gün belediyelerin içinde bulunduğu durum ortada bu güne kadar doğru dürüst bir hizmet gelmedi bu sebeple bu seçim haklarımıza sahip çıkma seçimidir bu sebeple sandıklarımıza sahip çıkalım dedi