Şanlıurfalılar dikkat, su kesilecek!

Şanlıurfa'nın bazı mahallelerinde su kesintisi yaşanacak.

ŞANLIURFA-YEREL - 26-02-2020 22:12

Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Doğukent Mahallesindeki yol genişletme çalışmaları kapsamında ŞUSKİ Genel Müdürlüğü tarafından içme suyu hat bağlantısının yapılacağı belirtildi.

Buna göre, Narlıkuyu, Atakent, Şenevler, Güllübağ, Doğukent, Güzelşehir, Akbayır ve Çamlıyayla Mahallelerinde 27 Şubat Perşembe saat 08.00 ile 13.00 saatleri arasında su kesintisi yaşanacak.

 

Günün Diğer Haberleri