Siverek’te dezenfekte çalışmaları sürüyor

Siverek Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü Kovid-19 salgınıyla mücadele kapsamında yürütülen dezenfekte çalışmalarına devam ediyor.

SİVEREK (GİRESOR) - 07-05-2020 13:39

İlçe genelinde bulunan parklarda dezenfekte çalışmalarının yanı sıra vatandaşların yoğun olduğu ve temas edilen bölgelerde ve bankamatiklerde para çeken vatandaşların temas ettiği yerler titizlikle dezenfekte ediliyor.  

Konuyla ilgili Siverek Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünden yapılan açıklamada;  İlçe genelinde dezenfekte çalışmalarımız devam ediyor, vatandaşlarımızın sağlığı için yoğun mesai harcayan ekiplerimiz periyodik olarak dezenfekte çalışmalarını  titizlikle sürdürmektedir ” denildi.

Vatandaşlar salgın sebebiyle ilk günden bu güne kadar ilçe genelinde dezenfekte çalışmalarını sürdüren Belediye ekiplerine ve Belediye Başkanı Şeyhmus Aydın’a teşekkür etti.

Günün Diğer Haberleri