Urfalı mevsimlik tarım işçileri gurbette sobadan çıkan gazdan zehirlendi

Şanlıurfa’dan Erzincan’a mevsimlik işçi olarak giden Aydın Keklikci, eşi Sabiha Keklikçi ve çocukları Halil İbrahim Keklikçi sobadan çıkan gazdan zehirlendi.

ASAYİŞ - 25-05-2020 17:00

Aydın Keklikci, eşi Sabiha Keklikçi ve çocukları Halil İbrahim Keklikçi mevsimlik tarım işçisi olarak Erzincan'ın Çayırlı ilçesi Verimli köyüne gitti. Havaların soğuması nedeniyle kaldıkları çadırda soba yakan aile bir müddet sonra baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetiyle rahatsızlanan 3 kişilik aile, 112 Acil Sağlık görevlilerinden yardım istedi.

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen aile Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim Araştırma Hastanesi’nde tedavi altına alındı.

Ailenin durumunun iyi olduğu öğrenildi.


RHA

Günün Diğer Haberleri