İbrahim Tatlıses’ten Urfalılara çağrı: Beni sizsiz sizleri de bensiz bırakmayın

Şanlıurfalı türkücü İmparator lakaplı İbrahim Tatlıses, “Beni sizsiz sizleri de bensiz bırakmayın” dedi.

ŞANLIURFA-YEREL - 03-07-2020 16:01

Haziran’da başlayan normalleşmeden sonra Şanlıurfa’da adeta vakalar aldı başını gidiyor. Kent genelinde vaka ve karantina sayılarında ciddi artış yaşanıyor.

Şanlıurfalılara bir uyarı da Şanlıurfalı türkücü İmparator lakaplı İbrahim Tatlıses’ten geldi. Tatlıses, sosyal medyadan Şanlıurfalılara uyarıda bulundu.

Tatlıses sosyal medyadan yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Şanlıurfam’da durumlar kötü vaka sayıları günden güne artıyor sizleri kendimden çok seviyorum eğer sizlerde beni seviyorsanız beni sizsiz sizleri de bensiz bırakmayın bu ricamdır. Diyarbakır Gaziantep sizlere de çağrımdır maskemizi takalım sosyal mesafemizi koruyalım.”

RHA

Günün Diğer Haberleri