ASKF Başkanı Yükselir :Şanlıurfa takımları, katılım belgelerini gönderdi

Türkiye Futbol Federasyonu tarafından 12. sezonu düzenlenecek Bölgesel Amatör Lige Şanlıurfa'dan 3 takımın katılma hakkı bulunuyor. Bölgesel Amatör Lige katılma hakkı bulunan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyespor,Siverek Belediyespor ile Viranşehir Sanayispor katılım belgelerini gönderdi.

SPOR - 12-09-2021 13:38

Şanlıurfa Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkanı Adnan Yükselir, 2021 - 2022 yılında Şanlıurfa'yı Bölgesel Amatör Ligde 3 takımın temsil edeceğini duyurdu.

Şanlıurfa Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkanı Adnan Yükselir RHA Ajans'a yaptığı açıklamada, 2021 - 2022 yılında Şanlıurfa'yı Bölgesel Amatör Ligde 3 takımın temsil edeceğini söyledi.

Bölgesel Amatör Lig'e katılma hakkı bulunan kulüplerin, katılım belgelerini en geç 09 Eylül 2021 tarihine kadar TFF Amatör İşler Müdürlüğü BAL Departmanlığı'na göndermeleri gerekiyordu. Şanlıurfa'yı Bölgesel Amatör Ligde temsil etme hakkı bulunan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyespor, Siverek Belediyespor ve Viranşehir Sanayispor Bölgesel Amatör Lig'e katılım belgelerini TFF Amatör İşler Müdürlüğü BAL Departmanlığı'na gönderdi.

Şanlıurfa ASKF başkanı yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi ;"Şanlıurfa'yı 2021-22 Bölgesel Amatör Lig Sezonunda 3 takım temsil edecek.Ekim ayı sonunda oynatılması planlanan ve son başvuru tarihi 9 Eylül olan Bölgesel Amatör Lig'de Şanlıurfa ilinin başvuru durumu:

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyespor

Siverek Belediyespor

Viranşehir Sanayispor

Ekim ayı sonunda başlaması planlanan Bölgesel Amatör Ligi 2021-2022 sezonunda Şanlıurfa'yı BAL Ligi'nde temsil edecek olan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyespor,Siverek Belediyespor ve Viranşehir Sanayispor takımlarımıza hayırlı olsun.Kazasız belasız bir lig diliyorum.''Dedi.

 

 

Günün Diğer Haberleri