Şahin’in durumu iyiye gidiyor: Sevenlerinden dua bekliyor

Gaziantepspor’un eski Başkanı Şanlıurfalı Hasan Şahin, geçtiğimiz günlerde hastaneye kaldırılmıştı. Durumu her geçen gün iyiye giden Şahin sevenlerinden dua bekliyor.

YAŞAM - 06-01-2022 14:04

Aslen Şanlıurfalı olan ve Gaziantepspor’da uzun yılar Kulübü Başkanlığı yapan Hasan Şahin geçtiğimiz günlerde hastaneye kaldırılmıştı.

Hastanede tedavi altına alınan ve bir dizi operasyon geçiren Şahin’in durumunun her geçen gün iyiyi gittiği öğrenildi.

Hastanede tedavisi devam eden Şahin sevenlerinden dua bekliyor.

(RHA)

Günün Diğer Haberleri