İsrail 2 Filistinliyi daha katletti

İsrail işgali altındaki Batı Şeria’nın El Halil kentinde 2 Filistinlinin, İsrail askerleri tarafından katledildiği bildirildi.

ORTADOĞU - 21-10-2015 11:01

İsrail ordu sözcüsü Peter Lerner,’in yaptığı açıklamada, “El Halil’deki bıçaklı saldırıda bir asker hafif yaralandı. Askerler ateş ederek iki saldırganı da öldürdü” dedi.

 

Ekim ay başından bu yana, İsrailli asker ve sivillerce katledilen Filistinlilerin sayısı 49’a yükseldi. Olaylarda 8 İsrailli öldü.(anha)

 

 

 

Günün Diğer Haberleri