Edirne’de sulama sezonu başladı Devlet Su İşleri (DSİ) Genel Müdürlüğü, Edirne’de sulama sezonunun başladığını duyurdu. 436 OKUNMA 27-06-2023 17:00 Güncelleme : 27-06-2023 17:00 Müdürlüğün sosyal medya hesabından yapılan paylaşım şu şekilde: “Su berekettir. Edirneli çiftçilerimize bereketli bir sulama sezonu diliyoruz.” Hibya Haber Ajansı #Edirne’de #sulama #sezonu #başladı GÜNDEM Şanlıurfaspor eski yönetiminden açıklama: İstinaf başvurumuz olmadı, algıyı bırakın, takıma odaklanın Şanlıurfa'nın Yıllardır Beklediği Yol İçin Ankara'da Eyyüpoğlu'ndan Yeni Girişim Arıkan: Güvenlik sıfır, güven sıfır, adalet sıfır, liyakat sıfır ama edebiyat yüz Cumhurbaşkanı Erdoğan: Muhalefet meclisi tıkama çalışkanlığından bir türlü vazgeçmiyor MEB’den şehit Eren Bülbül için anma mesajı: Hep bir iyi ki’sin Çok Okunanlar 1 Ahmet Demirtaş: 2 Saatlik Hizmete 28 Bin TL İstenmesi Emekçinin Alın Terine Darbedir 2 Çocuk Psikiyatri Uzmanından Yaz Tatili Uyarısı-(VİDEO) 3 Pomem Ve Asem Sınavlarında Büyük Başarı: Harranlı Gençler Hayallerine Kavuştu 4 Karaköprü’de Fırınlara Sıkı Denetim: 191 Bin TL’lik Ceza Uyarısı-(VİDEO) 5 Şanlıurfaspor’dan Vali Hasan Şıldak’a Ziyaret