İmamoğlu: "5 yeni metrobüs daha geldi" İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkanı Ekrem İmamoğlu, 5 yeni metrobüsün daha geldiğini duyurdu. 324 OKUNMA 21-10-2023 19:05 Güncelleme : 21-10-2023 19:05 5 yeni metrobüsün daha geldiğini duyuran İmamoğlu, metrobüs sayısının 230 olduğunu belirtti. Hibya Haber Ajansı #İmamoğlu: #"5 #yeni #metrobüs #daha #geldi" GÜNDEM İbrahim Coşkun: Eğitimde Güvenli ve Sağlıklı Ortam İçin Sorunlar Çözülmeli Resmî Gazete: Sayıştay Başkanlığına seçim sonucu açıklandı Yasa dışı bahis operasyonunda 53 şüpheli hakkında gözaltı kararı Harran’da Eski Husumet Yeniden Gündeme Geldi Milletvekili Ayan'dan Şok İddia: Hastaya Takılmadığı Öne Sürülen Stentler SGK'ya Fatura Edildi Çok Okunanlar 1 Bozovaspor Kongresine Yoğun İlgi: Yeni Yönetim Belirlendi 2 Karaköprü Belediyesi Halkla Buluşmaya Devam Ediyor-(VİDEO) 3 Kardiyoloji Uzmanından Meyan Kökü Şerbeti Uyarısı-(VİDEO) 4 Bozovaspor’a STK ve Odalardan Tam Destek: İlçe Tek Yürek Oldu 5 Haliliye’de Yaz Spor Okulları için kayıtlar başladı