Kaza, bu sabah Gaziantep-Şanlıurfa otobanı gişe çıkışları yakınlarında meydana geldi. Şanlıurfa’dan Gaziantep yönüne gitmekte olan bir yolcu otobüsü, sürücünün dikkatsizliği sonucunda bariyerlere çarptı. Kazada otobüste bulunan 3 kişi yaralandı. Yaralılar olay yerine gelen 112 Acil Servis ambulanslarıyla Şanlıurfa’daki hastanelere kaldırıldı.

 

Olayla ilgili soruşturmanın sürdürüldüğü bildirildi.

 

ŞANLIURFA(RUHA AJANS)