Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu, Şanlıurfaspor’a Sivaspor maçında meydana gelen olaylar nedeniyle 15 bin TL para cezası verdi.

TFF’den yapılan yazılı açıklamada şu ifadeler kullanıldı: “ŞANLIURFASPOR Kulübünün, 19.03.2017 tarihinde oynanan ŞANLIURFASPOR – SİVASSPOR TFF 1. Lig müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 15.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verildi”.