Ziyaret esnasında, Şanlıurfa'nın sosyal ve ekonomik gelişimi üzerine önemli değerlendirmelerde bulunulurken, bölgenin kalkınmasına yönelik projeler hakkında fikir alışverişi yapıldı.
Mehmet Emin Şeyhanlıoğlu, Vali Hasan Şıldak'a göstermiş olduğu misafirperverlik ve yakın ilgiden dolayı teşekkürlerini sunarak, Şeyhanlılar Federasyonu olarak Şanlıurfa'nın gelişimi için her türlü desteği vermeye hazır olduklarını belirtti. Genel Sekreter Murat Basyan ise bölgedeki iş birliği olanaklarının artırılması gerektiğine dikkat çekti.
Vali Hasan Şıldak, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Şeyhanlılar Federasyonu'nun Şanlıurfa için yapacağı katkılardan ötürü teşekkür etti.
Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesinin ardından sona erdi

