TFF 1. Lig’de mücadele eden temsilcimiz Şanlıurfa, deplasmanda karşılaştığı Manispor’a 2-0 yenildi. Sarı-yeşilliler 33 puanla 17 sırada yer alırken, ligde kalma umutları tükendi gibi. Evinde Elazığspor’u ağırlayacak olan Şanlıurfaspor, alacağı 3 puanla birlikte diğer takımların puan kaybetmesini bekleyecek.
Şanlıurfaspor, 33. haftada deplasmanda Manisaspor ile karşılaştı. Küme düşmeme mücadelesi veren iki ekibin maçı nefesleri kesti. Son 2 haftaya 33 puanla giren sarı-yeşilliler, zorlu deplasmandan 1 puan bile alamadı. 17. sırada yer alan Şanlıurfaspor, bu aşamada ligden düşecek gibi. Manisaspor, evinde aldığı 3 puanla birlikte puanını 39’a çıkarttı. 12. sırada yer aldı.
ŞANLIURFASPOR, KIRMIZI KART GÖRDÜ
Maçın ilk yarısında ev sahibi takım Manispor, ağırlığını gösterdi. 40. dakikada Manispor’dan İsmail Haktan Odabaşı, ceza sahasında buluşarak topu ağlarla buluşturdu. Maçın ilk devresinde başka bir gelişme olmayınca Manisaspor, 1-0 üstünlükle soyunma odasına gitti. Maçın 55. dakikasında Şanlıurfaspor’dan Kağan Söylemezgiller rakibine yaptığı sert müdahele sonrası kırmızı kart gördü, takımını 10 kişi bıraktı. Maçın 70. dakikasında Batuhan Karadeniz, oyuna dahil oluyor. 76. dakikada Manispor, penaltı kazandı. Topun başına geçen Perovic, penaltı atışını değerlendiremedi. Maçta başka bir gelişme olmayınca Manispor, maçı 2-0 skorla kazandı. Şanlıurfa ise bu durum ile birlikte 33 puanla 17. sırada yer aldı.

