Nitekim şuan yapmış oldukları şeyde bunun bir göstergesidir hayırlı ve güzel bir iftar olması dileği ile herkesin iftarlar ve bayramlar gibi bir ömür sürdürmesini temenni ederim. Sayın Mehmet Ekinci Bey'inde yapmış olduğu bu organizasyondan dolayı kendilerine ayriyetten teşekkür ederim.

İftar sofrası düzenlediler Allah düzenleyenlerden razı olsun güzel birşey fakir fukara açık bir yerde halk gelip belediyenin hayırına iftarını açıyor Belediye başkanına ve bü yemekte emeği geçen herkese teşekkür ederiz.

 

Burada ne kadar hasta var ne kadar refakatçi var hepsi bu iftar programından yararlanıyor. Allah Belediyemizden ve Devletimizden razı olsun bu Oruç günü bu kadar hayır ve sevap herkese nasip olmaz. Bu proğramı düzenleyen Belediyemize teşekkür ederiz.