Bakan Fidan, G20 Dışişleri Bakanları Toplantısı açılış oturumuna katıldı Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, G20 Dışişleri Bakanları Toplantısı açılış oturumuna katıldı. 75 OKUNMA 20-02-2025 18:38 Güncelleme : 20-02-2025 18:38 Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Johannesburg’da gerçekleştirilen G20 Dışişleri Bakanları Toplantısı açılış oturumunda yer aldı. Hibya Haber Ajansı GÜNDEM HÜDA PAR Eyyübiye İlçe Kongresi gerçekleştirildi: Başkanlığı Mehmet Maytalman devraldı HÜDA PAR Halfeti İlçe Kongresi gerçekleştirildi: Sait Esen yeniden başkan seçildi Emin Yetim’in Girişimleriyle Bir Husumet Daha Barışla Sonuçlandı Arakçi Irak’ta VALİ ŞILDAK "DENETİMLERİ EN ÜST SEVİYEYE ÇIKARDIK" Çok Okunanlar 1 TİMBİR’de Basa güven tazeledi 2 VALİ ŞILDAK "DENETİMLERİ EN ÜST SEVİYEYE ÇIKARDIK" 3 Şanlıurfa'da Camilerden Anız Yakmama Çağrısı 4 Şanlıurfa'da Yağma Suçundan Aranan Hükümlü Yakalandı 5 Çelik: Terörsüz Türkiye için yasal zemin bir an önce Meclis’e gelmeli