Şanlıurfa Valisi Abdullah Erin'in öncülüğünde düzenlenen Muhtarlarla
Uyuşturucu Madde ile Mücadele Bilgilendirme Toplantısı İlçe
Kaymakamları, Vali Yardımcıları, İl Emniyet Müdürlüğü, İl Jandarma
Komutanlığı ve İl Valisi Sayın Abdullah Erin'in katılımıyla
gerçekleşti. Toplantıda Yeşilay Şanlıurfa Şube Başkanı Muharrem Çelik,
Yeşilay'ın ulusal ve uluslararası çalışmaları ile ilgili bir sunum
yaptı. Çok ilgi gören ve beğeni toplayan Yeşilay'ın sunumundan sonra
kürsüye çıkan Şanlıurfa Valisi Sayın Abdullah Erin,  Yeşilay Genel
Merkezine, Genel Başkan Mücahit Öztürk'e ve  Yeşilay Şanlıurfa Şube
Başkanına içtenlikle teşekkür etti. Yeşilay'ın her türlü çalışmasını
destekleyeceğini, çalışmalarının yanında olduğunu herkesin huzurunda
söyledi. İlimize yeni bir Yeşilay Danışma Merkezi (YEDAM)
kazandıracaklarını belirten Vali Erin, protokolü imzalanan Yeşilay
Tedavi Merkezinin de kısa sürede faaliyete geçeceğini söyledi.
Yeşilay Şanlıurfa Şube Başkanı Muharrem Çelik'in de gece gündüz, aşkla
ve büyük bir heyecanla çalıştığını ve çalışmalarını yakından takip
edip bildiklerini katılımcılara anlattı.   Sunumdan dolayı Yeşilay
Şanlıurfa Şube Başkanı Çelik, muhtarlardan da yoğun tebrikler aldı.