Şanlıurfa'da İl Emniyet Müdürlüğü önünde üzerinde bomba olduğunu ve patlatacağını söylediği iddia edilen kişi polis tarafından ayağından vuruldu.
Olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi.
VALİLİKTEN AÇIKLAMA
Şanlıurfa Valiliği konuyla ilgili yaptığı açıklamada “İl Emniyet Müdürlüğü hizmet binası önündeki nöbet kulübesine yaklaşan bir şahsın “Üzerimde bomba var” demesi üzerine görevli nöbetçi memurlar tarafından ilk önce havaya ateş açılarak durdurulmaya çalışılmış, ısrarı üzerine şahıs bacağından vurularak etkisiz hale getirilmiştir. Yapılan ilk incelemede şahsın üzerinde her hangi bir patlayıcıya rastlanmamış olup, yaralı şahıs hastaneye kaldırılarak tedavi altına alınmıştır. Şüpheli şahısla ilgili yapılan incelemelerde şahsın daha önce 15 defa psikiyatri kliniğine giriş yaptığı anlaşılmıştır. Olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatılmıştır.” ifadelerine yer verildi.

