Korona virüs'le (Covid -19) mücadele kapsamında alınan  sokağa  çıkma yasağına Urfalılar ilk dakikalardan itibaren uydu.

Ana arter ve caddelerin  saat 00.00'dan sonra boşaldığı görülürken, polis ekipleri sokağa çıkma yasağının başladığını, uymayanlar hakkında idari işlem yapılacağını anons etti. Ekipler, açık iş yerlerinin sahiplerini de uyardı, vatandaşlar evlerine kapandı.

Görevliler dışında kimsenin olmadığı kentte insan ve araç trafiği en düşük seviyeye ulaştı.

RHA Ajans’ta sokağa inerek sokağa çıkma yasağının uygulandığı  Şanlıurfa’da ilk andan bu saate  kadar görev yapan basın mensupları ile konuştu.

 İşte o röportaj: