Şanlıurfa’da, koronavirüs tedbirleri kapsamında 2 günlük sokağa çıkma yasağı kent genelinde uygulanmaya başladı.

Yasak sonrası boş kalan cadde ve sokaklar ise sokak hayvanlarına kaldı. İçişleri Bakanlığı'nın koronavirüs tedbirleri kapsamında ikinci kez uyguladığı iki günlük sokağa çıkma yasağı, Şanlıurfa’da da başladı. 

Vatandaşların evlerine çekilmesiyle boş kalan cadde ve sokaklarda yalnızca sokak hayvanları görüldü. Öte yandan, sokaklarda kalan hayvanlar yetkililer ve sokağa çıkma yasağı kapsamında bulunan vatandaşlar tarafından beslendi.