Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan "31 Mayıs Dünya Tütüne Hayır Günü" dolayısıyla gençlere hitap etti. Koronavirüs salgını ile mücadele kapsamında kapatılan eğlence mekanları ve nargile kafeler ile ilgili konuşan Erdoğan, bu tarz mekanların bir süre daha kapalı kalacağını söyledi.
"EĞLENCE MEKANLARI BİR SÜRE DAHA KAPALI KALACAK"
1 Haziran itibariyle uygulanacak normalleşme takviminde de vatandaşların sağlığını riske atacak adımlardan uzak durduklarını söyleyen Erdoğan, "Eğlence mekanları ile nargile içilen yerler bir süre daha kapalı kalmaya devam edecektir. Bizim için insan sağlığı her türlü hesabın üzerindedir. 400 bin insanın hayatına mal olan virüse karşı yürüttüğümüz zorlu mücadelede hata yapma lüksümüz yoktur" ifadelerini kullandı.

