Büyükşehir Belediyesi bir açıklama yaparak 17 Aralık (Perşembe) günü düzenleyeceği 'ağaç dikme' etkinliğinin iptal edildiğini duyurdu.

Yapılan açıklamada: ' Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesinin 17 Aralık Perşembe Günü(Yarın) Saat 11'de düzenleyeceği ağaç dikim etkinliği ileri ki bir tarihe ertelenmiştir. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.''ifadelerine yer verildi.