DEDAŞ Şanlıurfa’da çiftçileri mağdur etmeye devam ediyor.
Çiftçileri desteklemek bir yerine her geçen gün mağdur eden DEDAŞ, bu seferde çiftçilerin bakanlık tarafından verilen bireysel sulama paralarına “borç” gerekçesiyle el koydu.
Şanlıurfa da yaklaşık 10 bin çiftçinin en büyük sorunu haline gelen elektrik kesintilerinin ardından Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş.’e (DEDAŞ) çiftçilere Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından 2020 yılı içinverilen bireysel sulama paralarına el koydu.
Yapılan bu hareket ise çiftçiler tarafından tepkiyle karşılandı.
ÇİFTÇİLER BORU FİRMALARINA BORÇLU KALDI!
Öte yandan çiftçilerin dün akşam hesaplarına yatması gereken bireysel sulama paralarına DEDAŞ tarafından el konulmasaydı çiftçiler alacakları desteklemeler ile boru alınan firmalara ödeme yapacaktı. Hal böyle olunca çiftçiler boru firmalarına borçlu kaldı.
(RHA)

