Aslen Şanlıurfalı olan ve Gaziantepspor’da uzun yılar Kulübü Başkanlığı yapan Hasan Şahin geçtiğimiz günlerde hastaneye kaldırılmıştı.
Hastanede tedavi altına alınan ve bir dizi operasyon geçiren Şahin’in durumunun her geçen gün iyiyi gittiği öğrenildi.
Hastanede tedavisi devam eden Şahin sevenlerinden dua bekliyor.
(RHA)

