Haliliye Mahallesi sakinleri, elektrik trafosunun bulunduğu Abdalağa Caddesi üzerinde toplanarak 1 aydır elektriklerinin kesilmesine tepki gösterdi. Burada eylem yapan kalabalık, trafonun yanına lastik koyup ateşe verdi. Alev alan trafo ihbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü ancak kullanılamaz hale geldi. Mahalleli bir süre burada eylem yapıp evlerine dağıldı.DHA

