Atıcılıkta gümüş madalya geldi İsmail Keleş, atıcılıkta gümüş madalya kazandı. 242 OKUNMA 01-07-2022 17:09 Güncelleme : 01-07-2022 17:09 İsmail Keleş, 19. Akdeniz Oyunları'nda 10m havalı tabanca kategorisinde mücadele etti. Keleş, turnuvayı gümüş madalya ile tamamladı. Hibya Haber Ajansı #Atıcılıkta #gümüş #madalya #geldi GÜNDEM Kırıkkale’de mühimmat deposunda patlama Sakarya’da DEAŞ operasyonu: 3 şüpheli gözaltına alındı Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti Ankara Teşkilat Buluşması'nda konuşuyor Kırşehir’de ruhsatsız silah operasyonu Şanlıurfa’da hakkında kesinleşmiş hapis cezası bulunan şahıs yakalandı Çok Okunanlar 1 HRÜ Hastanesi Böbrek Taşı Cerrahisinde Bölgenin Referans Merkezi Oldu-(VİDEO) 2 Şanlıurfa Eyyübiye’de Silahlı İntihar: 27-30 Yaşlarındaki Şahıs Hayatını Kaybetti 3 Dostluk Maçında Güneydoğu Masterlar, Edessa Masterlar'ı 3-2 Mağlup Etti 4 Haliliye’de Psikologlar Karne Heyecanına Rehberlik Ediyor 5 Başak: Şanlıurfa'nın Öncelikli Sorunlarını İstişare Ettik