Bakan Koca sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda "Özbekistan’da yapılan Türk Devletleri Teşkilatı 2. Sağlık Bakanları Toplantısı ve 2. Özbekistan Türkiye Sağlık İş Forumu ve Fuarı programı kapsamında girişimci ve yatırımcılarla bir araya gelerek, sağlık turizmi başta olmak üzere çeşitli konularda değerlendirmelerde bulunduk." dedi.
Dünya Kupası’nda 32 takım eşleşmeleri belli oldu
14:07 - DÜNYA