Bakan Uraloğlu, Hazine ve Maliye Bakanı Şimşek’i Bakanlıkta ağırladığını belirterek, “Kendisiyle ulaşım ve haberleşme yatırımlarımız hakkında bilgi alışverişinde bulunduk. Nazik ziyaretlerinden dolayı kendisine teşekkürlerimi iletiyorum.” açıklamasında bulundu.
Hibya Haber AjansıVALİ ŞILDAK: BİGEP İLE EĞİTİMİN HER ALANINDA KALICI BİR DÖNÜŞÜM SAĞLIYORUZ
13:46 - ŞANLIURFA VALİLİĞİ HABERLERİ