Kent genelinde hakim olan sakinlik Az sayıda trafikte ilerleyen araç Belediye ekiplerinin çalışmaları az sayıda yolda yürüyen vatandaş haricinde kent merkezinde etkili olan sağanak yağmurda eklenince kent adeta sessizliğe büründü.
Yeni tip koronavirüsle mücadele tedbirleri kapsamında 56 saatlik sokağa çıkma kısıtlamasının başlamasının ikinci gününde de cadde ve sokaklarda sessizlik hakim oldu.

